K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie.Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy.
Děkujeme.
Malé a střední podniky nemají mnoho příležitostí k využívání reklamy v hromadných sdělovacích prostředcích, jako jsou rozhlas a televize. Internetová reklama také nestačí.
Proto stojí za to vsadit na venkovní reklamu. Její výhodou je viditelnost ve veřejném prostoru. Zákazník si jí všimne a nelze ji zablokovat. Venkovní reklama má také dlouholetou tradici, a to i v České republice, kde jsou například pečlivě restaurovány části předválečných malovaných vývěsních štítů a reklam, které byly nalezeny při renovaci fasád.
V dnešní době se však nabídka společnosti mění častěji a někdy je třeba udělat něčemu reklamu rychle. V tom případě se banner osvědčí lépe než malovaná fasáda. Bannerová reklama může být umístěna na sídle společnosti nebo v jeho blízkosti, takže plní funkci z dálky viditelného vývěsního štítu a pozvánky do prodejny.
Realitní agenti je často používají na fasádách budov nebo bytů, jež jsou na prodej, developerské společnosti z bannerů vytvářejí ploty kolem nové investiční výstavby.
Reklamní banner také stojí za to pověsit v místech konání různých událostí, veřejných akcí, konferencí, obchodních schůzek nebo veletrhů. Zdůrazní přítomnost společnosti na akci.
Pokud je společnost sponzorem takové akce, stává se banner přímo nutností. Účastníci akce sponzorující společnosti oceňují, také to ovlivňuje image značky, zejména v menších obcích a městech.
Spolu se samolepicími fóliemi jsou bannery asi nejrozšířenějším materiálem, používaným v oblasti velkoformátového tisku. Slouží však nejenom jako reklamní nosič, lze je použít i jako dekorace např. při rekonstrukci budov, kde mohou plnit ochrannou i estetickou funkci.
Podle typu aplikace je potřeba zvolit vždy vhodný druh banneru - frontlit (pro čelní nasvícení), backlit (pro podsvícení) nebo blockout (neprůsvitný, s možností oboustranného tisku).
PVC banner START: Životnost v exteriéru: 1 - 2 roky
Plachta bez zavařených okrajů, ekonomická varianta.
Vhodná pro jednorázové či krátkodobé reklamní akce.
Pro větší rozměry a delší životnost jsou vhodnější plachty PROFI a START.
PVC banner PROFI: Životnost v exteriéru: 5 - 6 let
Plachta má zavařené okraje zvyšující životnost.
Profi banner je nejběžnější typ banneru pro univerzální použití, na ploty, dlouhodobé billboardy.
Frontlit bannery jsou PVC plachtoviny, určené primárně k nasvětlení ze strany tisku. Jedná se o jeden z nejběžnější materiálů v signmakingu a nachází uplatnění mnoha zakázkami. Základní dělení bannerů je dle jeho konstrukce a výrobního postupu – laminovaný/litý. Obecně platí, že litý banner je kvalitnější a poskytuje trvanlivější řešení, než laminovaný. Při použití v exteriéru se doporučuje používat litý banner pro jeho větší odolnost vůči povětrnostním podmínkám (hlavně větru).
PVC banner MESH: Životnost v exteriéru: 3 - 4 roky.
Děrovaný odolnější proti větru, vhodný na ploty a fasády, díky propustnosti světla lze umístit i přes okna.
Děrovaná plachta vhodná pro velkoplošné tisky na domy, ploty, apod. Díky tomu, že propouští část světla, lze použít i přes okna. Lépe odolává větru, jelikož částečně propouští i vítr (asi o 20%) a neklade tak velký odpor jako plná plachta. Díky nižší gramáži je s ní i snadnější manipulace než s plnou plachtou. Lze ji také použít jako reklamu pod ledovou (lední) plochu.
(Mesh bannery jsou PVC materiály ze síťoviny s textilní osnovou, zalitou vrstvou PVC. Na rozdíl od standardních bannerů však v PVC coatingu zůstávají oka, která materiál celkově odlehčují a umožňují tak volné proudění vzduchu skrze materiál. Použitím síťoviny lze navíc také snížit celkovou hmotnost reklamního banneru o cca třetinu.
Je to PVC síťovina s linerem (podkladovým materiálem), díky kterému ji lze potisknout na všech typech tiskových technologií. Tento liner se po vytištění grafického motivu sejme a s materiálem je následně možné nakládat jako se standardní síťovinou, tzn. například svářet.)
PVC banner EXTRA: Životnost v exteriéru: 5 - 6 let
Plachta s černým jádrem, neprůsvitná, vhodná do nejnáročnějších povětrnostních podmínek.
Extra odolná plachta s dlouhou životností. Vhodná pro umístění do prostoru, protože černé jádro zamezí propustnosti světla a plachta je tak čitelná i na slunci. Lze potisknout jednostranně i oboustranně.
Blockout bannery jsou PVC plachtoviny s černou nebo jinou opakní proložkou mezi dvěma bílými vrstvami, která zabraňuje průniku světla. Tento typ bannerů je nejčastěji využíván v případě požadavku na možnost potisku obou stran, se zaručením neprůhlednosti materiálu. Díky zvýšené opacitě je však možné je používat v situacích, kdy je potřeba dokonale překrýt stávající grafiku.
Jsou to vysoce kvalitní lité PVC bannery s plošnou hmotností 510g/m2 a s černou proložkou mezi dvěma bílými matnými vrstvami. Díky tomu je možné potisknout každou stranu banneru jiným motivem, aniž by navzájem prosvítaly.
Lze jej potisknout eco-solventními, solventními, latexovými a UV vytvrzovanými inkousty. Banner disponuje certifikátem nehořlavosti B1 a lze jej vysokofrekvenčně i tepelně svařovat.
Banner BACKLIT: vysoce kvalitní litý PVC banner s plošnou hmotností 510g/m2 a s matným povrchem, určený do světelných aplikací. Díky dokonalému povrchu poskytuje živé a syté podání barev a optimální a rovnoměrné rozložení jasu při podsvícení.
Lze jej potisknout eco-solventními, solventními, latexovými a UV vytvrzovanými inkousty. Banner lze vysokofrekvenčně i tepelně svařovat.
Backlit bannery jsou materiály určené k nejrůznějším typům světelných aplikací. Proto se vyznačují mj. menší optickou hustotou, než standardní bannery a díky tomu lépe rozvádějí světlo podobně, jako to dělají backlit filmy. Pokud je potřeba dosáhnout nejvyšší možné sytosti barev při podsvícení, potiskují se z obou stran stejným motivem (zadní strana zrcadlově).
REFLEXNÍ BANNER: je unikátní typ banneru, ze speciálního odrazového materiálu, který po nasvícení funguje podobně jako reflexní fólie. Díky tomu jej lze využívat např. jako nosič dopravního značení a navigačních prvků. Další využití má tento banner především pro dlouhodobé kampaně, kdy je instalován na fasádách domů, dlouhodobých billboardech, na mostech, plotech, v podstatě kdekoliv v exteriéru. Mimo to je ale samozřejmě možné jej používat i v interiéru, oblíbený je například při výrobě efektního pozadí na stage hudebních a jiných produkcí.
Při tvorbě grafiky je třeba brát zřetel na to, že při svaření tohoto banneru budou sváry viditelné.
Reflexní banner pro výrobu jednostranných reklamních transparentů, dokonale viditelných ve dne i v noci. Banner má vysoké hodnoty retroreflexe a nasvětlený např. světlomety automobilů se výrazně odlišuje od jiných reklam v místech s problematickým osvětlením. Mikro-prismatické složení ve spojení s pevným a elastickým vinylem vytváří velmi kvalitní produkt. Materiál je ideální pro potisk eco-solventními, solventními, latexovými a UV vytvrzovanými inkousty, případně sítotiskem.
GUMOLANO: k objednávce PVC banneru je možné zakoupit kvalitní gumolano české výroby se zvýšenou odolností
STAHOVACÍ PÁSKY: k objednávce PVC banneru je možné zakoupit stahovací pásky bílé nebo černé
Bližší informace, cenovou nabídku a katalog variant přímo na prodejně COPY COLOR Hodonín.
Kontaktujte nás na e-mail copycolor@repress.cz
nebo navštivte pobočku COPY COLOR v Hodoníně.